(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 7 май 2017 г.

W7 Cosmetics


Здравейте!

Днес ще говоря за една марка, която до скоро не представляваше никакъв интерес за мен, но след като изпробвах няколко техни продукта  нямам търпение да ви кажа колко са добри! 

Продуктите поръчах от Fragrance Direct, повече за самата поръчка може да намерите  тук - Покупки от Fragrance Direct . 
W7 е анлийска козметична компания, основана в 2002г.  Според мотото им, целта им е да предлагат качествена козметика на ниски цени. Нито един продукт не е тестван върху животни. Разполагат с асортимент от повече от 500 продукта.
Голяма част от продуктите са реплика на продукти от Benefit, Urban Decay, Too Faced.


Преди да поръчам, не открих нито един лош отзив за марката, всички  бяха възхитени. Сега дори съжалявам, че не поръчах още продукти. В България също може да откриете W7, но на много по-висока цена от реалната им. 

























Започвам с палитрата Colour Me Nude - Опаковката е метална, здрава и изглежда много добре.




























Съдържа 12 цвята, подходящи за всеки ежедневен грим. Единствения недостатък според мен е , че няма по-светъл хайлайт за зоната под веждата. Сенките са много пигментирани, дори и светлите, преливат се лесно и са издържливи. Като текстура ми напомнят сенките на Makeup Revolution. 


























Candy Floss - розова озаряваща пудра, подходяща по-скоро за руж. Не съм се опитвала да я слагам върху цялото лице. Много приятна текстура. Опаковката е стабилна, от много твърд картон. 







































Течно матово червило Mega Matte. Марката предлага цяла линия матови червила nude и друга - pinks. Аз заложих на три цвята от nude-серията, защото нямам много такива цветове. Въпреки че на пръв поглед цветовете изглеждат много близки, всъщност са коренно различни. Опаковката е много красива, в никакъв случай  не се усеща евтина. Консистенцията на червилото е доста суха. Нанася се много тънък слой, който когато изсъхне не оставя отпечатъци. Но ако нанесете няколко слоя или след час повторите не изглежда толкова добре - устните изглеждат сухи и червилото се напуква. Ако се използва правилно е страхотно. Според мен формулата на тези червила е идентична с тази на течните матови червила на Manhattan. Апликаторът е стандартен.





























Цветовете от горе на долу са:

Filty Rich - най-любомият ми от всички. Много специфичен оранжев  nude. Нося го постоянно. 
Caked - страхотен кафяв nude
Billionaire - отново цвят, клонящ към оранжево, но в момента точно тези харесвам.

И трите цвята са страхотни, стоят много добре, комфортни са на устните и ухаят невероятно на карамел, захар...

Banana Dream Loose Powder - фина бананова пудра. Използвам я  за озаряване под очите или за фиксиране на грима. След като я нанеса кожата се усеща много мека. За първи път използвам бананова пудра. Определено ми харесва ефекта.







































Последният продукт е Lemon Meringue Anti Redness Eyelid Primer - една от най-добрите основи, които съм използвала. Идеята да бъде жълта е много добра. Тази основа и матовите червила са ми най-любимите продукти от всички в този пост.









На следващата снимка ще видите как изглежда самата основа, сенки върху нея и същите сенки без основа.





























Много съм доволна от продуктите на марката. Всичко е закупено с мои пари, не ми е предоставяно. Исках да споделя вълнението си след като открих за себе си нова марка, която е достъпна е предлага страхотни неща.

Използвали ли сте нещо от W7? Какво мислите за марката? 

Надявам се поста да е бил интересен! До скоро 😍😋😊