(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

четвъртък, 11 май 2017 г.

Maybelline Baby Skin Inskant Pore Eraser & Rimmel Insta Fix&Go

Здравейте! Днешното ревю ще е бърз преглед на два продукта, които използвам ежедневно - базата за грим на Maybelline и фиксиращия спрей на  Rimmel.


Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser е продукт, за който съм чела все добри отзиви. Използвам го от няколко месеца. Много мека, нежна база, която прави кожата да изглежда загладена. Моята кожа е много суха и обикновено след като нанеса фон дьо тен, сухите участъци стават още по-видими, но тази база не позволява това да се случи. Стои като нежен филм върху кожата през целия ден. Определено любим продукт и първата база за грим, която въобще харесвам. Препоръчвам за всеки, особено за тези като мен с суха и много суха кожа. Продуктът е гелообразен и са нужни 2-3 капки за цялото лице. Много е икономичен. 

Rimmel Insta Fix & Go е нов продукт на пазара. Обещава да е 2в1 - база за грим и фиксиращ спрей. Като база съм го използвала единични случай и не видях никакъв ефект, нито лош нито хубав. Затова започнах да го използвам само като фиксиращ спрей. Опитът ми с такива спрейове до момента не беше добър, но все пак реших да опитам. Много ми хареса освежаващия ефект, който дава. Ухае на пъпеш. Прелива грима много добре. Относно издържливостта - не съм забелязала грима ми трае по-дълго. Но ако искате да премахнете напудрения ефект, непосредствено след слагането на грим или ако искате да освежите лицето си през деня, този спрей е чудесен. 




Кои са продуктите, които използвате, за да подобрите вашия грим 💋👸