(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

събота, 27 май 2017 г.

Fake Tan


Здравейте! 

Днес ще говоря за боронзантите, които използвам. 
До преди година посещавах солариум, но реших, че риска от увреждане не си заслужава и от тогава използвам само бронзанти и автобронзанти, когато искам малко тен. 

Трябваше ми автобронзант за лице и се спрях на Алверде. Действа много добре. Попива добре. Слагам го вечерта и на сутринта вече съм със загар. Тенът стои естествено, не е оранжев. Много съм доволна.






Автобронзант и бронзант 2 в1 на Rimmel имам от скоро. Действието на този продукт е много бързо, по моя преценка 2-3 часа отнемат за автобронзиращия ефект, а като бронзант веднага след нанасянето. Консистенцията е много течна и ми е труден за нанасяне. Нанасям го с ръкавица за бронзант, но все пак ми е трудно. Ухае на сапунче - чисто и свежо. Ефектът като бронзант е доста неестествен, поне на моята светла кожа не стои много добре. За това го използвам само като автобронзант. Харесва ми много, но трябва повишено внимание докато се работи с него.





Бронзантът от същата серия е много интересен, защото е с бляскави частици. На тялото стои много добре, въпреки че и той се нанася супер трудно. Попадне ли повече от продукта на едно място моментално става петно там.




За първи път използвам бронзант под формата на мус. За сега това ми се струва най-удобната форма. Нанася се много лесно и равномерно. Точно това ми харесва в този продукт - бързо нанасяне и попива мигновено. Тенът обаче не стои много естествено. Малко оранжавее. Ако е на лицето с малко грим се оправят нещата. Като цяло доста ми харесва като краен резултат.

Това са продуктите, които използвам за тен. Вие използвате ли бронзанти и автобронзанти? Какви продукти използвате за красив тен?

До скоро ☀