(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 28 май 2017 г.

Нови продукти за нокти









Здравейте!
От около месец подготвям тази публикация. Използвах различни продукти за нокти редовно, за да мога да бъда по-полезна в мнението си.
Ще започна с уточнението, че ноктите ми са много чупливи. Винаги са били такива.

Започвам с този супер сладурски жълт цвят от Essence. Фен съм на марката, но за първи път използвам лак за нокти. Този цвят открих случайно в интернет и веднага отидох да си го купя. Другите цветове за съжаление, не ми харесаха много. Като качество лакът е много добър. Нанася се лесно, четката е добра. Цветът е толкова наситен и хубав...не мога да му се нарадвам. За лятото препоръчвам горещо!

Топ лак с гел ефект от Maybelline - Това, което ме привлече е сладката опаковка. Като ефект мога да кажа, че дава блясък, изглежда добре върху лака, но не е нещо кой знае какво. Нищо по-различно от друг топ лак.


Реших да бъда редовна в използването на този заздравител. На опаковката пише 2-3 пъти седмично. Използвам го като база, преди да нанеса лака. Докато го използвах не видях никакъв заздравяващ ефект, нито нечупливи нокти. Но от седмица не съм слагала нищо на ноктите си и сега забелязвам, че са по-твърди и не се цепят както преди. Не знам дали е ефект от употребата на този заздравител, но определено има разлика от преди.

За разлика от топ лакът на Maybelline, този на Essence се забелязва. Блясакът е страхотен, много съм впечатлена. Използвам го всеки път, освен ако не съм решила ноктите ми днес да са матови, тогава се спирам на матовия топ лак на Golden Rose.





Отдавна ми трябваше олио за нокти. Спрях се на това отново заради опаковката. Толкова е сладка и момичешка. Олиото се оказа много добро и приятно за използване. Доста гъста консистенция, не е супер течно. Когато се нанесе, попива бързо и докато попива стои на ноктите, а не се разтича навсякъде. Ще издам, че и моят приятел обича да го използва 😁. Още след първото нанасяне нокътят изглежда по-добре. Кожичките не са сухи. Но след време ефектът отшумява и нанасям пак. Надявам се скоро да видя по-траен ефект. За сега с общи усилия сме изхабили 1/3 от шишенцето.

Това са по-интересните продукти за нокти, които използвам напоследък. Имам и доста нови цветове лакове. Можете да видите снимки в Instagram, търсете ме с ник julie_the.beauty.blogger. Чакам ви и там 💋💥👍

Прекрасен ден ви желая и до скороооо 💅