(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

понеделник, 8 май 2017 г.

Четки за грим от AliExpress

Здравейте!

Ако някога сте разглеждали какво предлагат в сайта AliExpress сигурно знаете, че там има огромно разнообразие от четки за грим и други козметични аксесоари. Не бях поръчвала никога от този сайт, но не издържах на изкушението, котато видях този комплект сладурски четки за цената от 7 долара и безплатна доставка. Към обявата имаше и прикачени снимки от потребители и за това все пак се престраших и поръчах. Поръчката става много лесно, аз избрах да платя с карта. 

Неприятният момент дойде с чакането на доставката. В сайта пишеше, че доставят от 30 до 45 дни. Аз чаках около 2 месеца, което беше доста изнервящо. Вече тъкмо бях загубила надежда, че нещо ще пристигне и куриер ми донеса пратката на адрес. Всичко беше опаковано много добре, без поражения от пътуването. Всяка четчица беше отделно опакована.

Комплектът съдържа 10 четки. На мен лично са ми достатъчни. Смятам, че покриват всички нужди за един грим. 

Супер сладки са, а дръжката е като рогът на еднорог, нещо което в последно време е много модерно при четките за грим 😃.

















Сега малко за качеството. За тази цена и все пак поръчани от китайски сайт, нямах големи очаквания. Всъщност, оказаха се много добри. Меки  и пухкави са. Прани са вече около 7-8 пъти. Пускат по някое и друго косъмче, но съвсем минимално. Използвам ги вече три месеца всеки ден, а както виждате на снимките все още изглеждат много добре.  Металната част дори не се е надраскала. 





































Според мен направих добър избор и се радвам, че имам точно този комплект. Изглеждат много добре и ми вършат чудесна работа. В сайта има още хиляди комплекти и бих поръчала отново.








Какво търсите, когато избирате четки за грим? Правите ли компромис с качеството или искате най-професионалните четки?