(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

събота, 11 февруари 2017 г.

Изразходвани продукти


    
























Здравейте! Събрах доста празни опаковки последните месеци и мисля, че вече е време за един такъв пост. Лично аз много харесвам такива постове и се надявам и на вас да ви е интересно. Не съм подреждала продуктите в някаква последователност.

Имах отделно ревю за продуктите на Nivea, където ви казах колко харесвам точно този душ гел и шампоана Intense repair от който съм изразходвала една малка травел опаковка. 
На снимката е и любимият ми аромат от душ-геловете на Avon - Refreshing Lagoon. Купувам го от ученичка. Последните месеци съм изразходвала душ-гел, ексфолиант за тяло и спрей. Спреят ми е толкова любим. Консистенцията е на лек лосион и използването  му е толкова лесно и бързо. Ухае невероятно. Чувствам се все едно съм излязла от банята. Това е четвърти или пети спрей, който изразходвам. Не обичам да оставам без него. Ако сте фенове на аромата ви препоръчвам да опитате спрея.


Следват още продукти за баня. Душ - гелът на Bourjois ухаеше хубаво и хидратираше. 
Душ-гелът на Balea - Marshmallow няма да купя отново. Не прави пяна, не отмива, ароматът е хубав, но много нетраен. Голямо разочарование.
Душ-гелът на B.U. е абсолютния ми фаворит последните месеци. Ухае страхотно, ароматът е траен. Овлажнява кожата, гъст е и икономичен. Всичко, което човек може да иска от един душ-гел, нали :)
Изхвърлям празна опакавка от интимния гел на Lactacyd, поредния от марката който не ми харесва. Смятам, че са прехвалени. Използвала съм доста по-хубави на почти двойно по-ниска цена.

Беше ми приятно да използвам млякото за коса на Nivea, но не е шампоан без който не мога да живея. 
Млякото за под душа отново на Nivea нямаше никакво действие, поне не и при мен. Също така и опаковката му е много твърда и неудобна, не мога да изкарам продукт от нея.
Шампонът 2в1 за блясък на Avon ми е много любим. Харесва ми, че серията не променя аромата си от години. Но не само заради това я купувам, а и защото има действие. Косата е мека, гладка и ухае дълго време. Препоръчвам.
Шампоан и маска за коса на Balea с ванилия - нищо впечатляващо, не бих ги купила отново. 
Шампоан и балсам с мед и мляко на Oriflame - много приятно съм изненадана от тях. Получих ги като подарък и се оказаха невероятни. Правят косата страшно мека, а аромата се запазва. Бих ги използвала пак без да се замисля. 
Изхвърлям и поредна празна опаковка от ексфолианта на Cottage с карамел. Обожавам го и си го купувам отново и отново. Даже май не съм пробвала други аромати от марката. Гъста консистенция със силно ексфолиращи частици, а аромата те подканя направо да го изядеш...

Шампоан на Milva с шипка - Исках да опитам шампоаните на Милва и започнах от този. Хареса ми как добре отмива косата, но без балсам или маска няма разресване.
За следващите два дезодорантна против изпотяване съм ви говорила. И двата са страхотни и са ми любими.
Стигнахме до депилаторния крем на Balea, който дори не знам как е възможно да се продава! Този продукт е опасен. Направих си рани с него, изгори ме, никога не съм имала проблеми с подобни продукти. Изхвърлям пълна опаковка. Пазете се от този крем и не го купувайте никога!
Изхвърлям и пълна до половина опаковка на автобронзанта на Dove, защото отдавна му е изтекъл срока на годност. Бих си го купила пак, харесва ми и това е може би трета опаковка, която използвам. Тъй като слагам само на лицето и само определени месеци от годината, почти винаги го изхвърлям, защото му е изтекъл вече срока.

Почистващ гел за лице на Oriflame Pure skin - уникален продукт. Премахва грима лесно и без остатък. Отново ми е подарък, но ме изненада с действието си. Не оставя никакви остатъци от грим, отмива се супер лесно. Много по-добър от измиващите гелове на Garnier, какъвто следва сега.
Garnier Pure Active против черни точки - Използвах го края на лятото, защото е с много свеж ментов аромат, който се усеща и върху кожата, като има охлаждащо действие. Приятен е, но скоро не бих го купила отново. В момента нямам нужда от такъв продукт.

Следват два продукта за тен, тъй като известно време ходех на солариум. Доста вредно удоволствие, но признавам не се въздържам понякога. Розовата опаковка е акселелатор за тен с коноп на Supertan. Невероятен лосион. Никога не съм имала лосион, който да овлажнява така. Няма бронзанти в него, така че може да си се използва постоянно и без да посещавате солариум. Цветът на самия лосион е пастелно зелен, а аромата дори не мога да опиша - нещо между банан и диня, захар.. Най-любимият ми лосион от всички, които някога съм използвала.

Tan Tube от Art of sun отново е лосион за солариум, но с бронзант. Използвала съм го и без да ходя на солариум като автобронзант. Действа страхотно. Прави постепенен и равномерен тен, също и овлажнява много добре. Бих го купила отново, както и предния разбира се.

Бебешко олио на Event - хареса ми използвах си го докрай.
Олио за тяло на Dove Derma Spa, серията която излезе лятото. Това е олиото със златни частички. Щом го видях веднага трябваше да го имам. Страхотно е. Ухае невероятно, задържа се върху кожата, частичките  почти не се забелязват. Отново бих го купила, даже със сигурност ще го направя. Само не мога да си обясня защо опаковката е толкова евтина и семпла  - залепен бял  етикет върху пластмасово шише. 
Парфюмен крем за тяло на Avon. Постоянно купувам тези кремчета. Запасила съм се с още 7,8 така че често ще ги виждате в празните опаковки. На страхотна цена са, а ухаят силно и продължително върху кожата.

Триците за лице на Hristina  свършиха за по-малко от месец, вече имам нова опаковка. Говорила съм ви колко са ми любими.
Розова вода, в случая на Evterpa. Винаги гледам да имам розова вода под формата на спрей. Пръскам понякога върху грима, за да се слее, тъй като кожата ми е много суха и не понасям фиксиращи спрейове, с розовата вода гримът изглежда по-добре, без да стяга.
Една дозичка от маска за коса на Balea. Спомням си, че толкова много ми харесва, че си купих шампона и балсама от същата серия, но те не ми допаднаха, нямаха същия ефект.
Кремче на Pomorie Bay с много добри съставки, което си използвах до края с удоволствие. Консистенцията е много лека, което го прави подходящ за лятото. 


Пилинг маска за лице с черен хайвер на Avon - хареса ми. Като цяло повечето неща от Spa серията ми харесват, купувам ги редовно.
Малката отрязана опаковка е от Avon Planet Spa Treasures of the desert маска за лице с мароканско арганово олио и глина расул. Много любима маска. Изразходвах я доста бързо.
Поредната опаковка от крема за крака на Avon. Постоянно го купувам, защото ми харесва аромата, но не съм много постоянна в ползването му.
Изхвърлям почти пълен блясък за тяло на Alverde. Мисля че още когато го купих беше развален, след което стоя доста месеци по шкафовете и вече е време  да го изхвърля.

Rimmel Stay Matte - изразходван до последната капка. Не е  нужда да казвам колко ми харесва и че бих го купила пак.

За съжаление изхвърлям и доста стара бронзираща пудра на Max Factor. Използвах си я редовно, но се счупи.
Две мостри на фон дьо тена на Vichy Dermablend. Имах и още, но не съм ги запазила. Нищо особено, нищо извънредно. Фон  дьо тенът е създаден за момичета с пъпки и петна като едновременно трябва да прикрива и лекува. За лекуването не знам, но покритието е  като на всеки друг фон дьо тен със средно към пълно покритие. Хареса ми като цяло, но все пак не е такава "магия" за каквато го представят от бранда.
Изхвърлям пълен фон дьо тен на Eveline. Купих го, защото преди доста години го използвах и исках пак да видя дали ще ми хареса като преди, но или аз съм се променила или Eveline са сменили формулата. 
Следва молив за вежди, чието име не мога да видя, толкова се е изтъркал. Въпреки, че имам спомен, че доста бързо го изразходвах. 
Разделям се и с празно бурканче от муса на Essence  в най-светлия цвят. Имам още едно бурканче от него. Когато бързам и не ми се отделя много време за грим направо е незаменим. А и покритието е фономенално. 

Фон дьо тен Giordani Gold Age Defying. До сега не съм използвала фон дьо тен на Oriflame, който да не ми хареса. Смятам, че са с много добро качество. Специално този е много лек, попива в кожата, прикрива пори и по-малки несъвършенства, като по нищо не личи, че по кожата има фон дьо тен. Прави порите незабележими, но за петна и пъпки не е подходящ.





На последно място са едни мъници. Арганово олио за коса на Chi - запомнила съм го с доста силния му аромат. Като действие нищо незаменимо. 
Macadamia Healing Oil е най-любимото ми олио за коса. Много пъти съм говорила за него. Продължавам да си го купувам в различни разфасовки. 
Изхвърлям трето шишенце от матиращия топ лак на Golden Rose. Използвам го почти всеки път, защото ми харесва лакът ми да е матов. Забелязала съм, че така не се личат несъвършенства, като надраскване например. 


Благодаря ви, ако сте успели да изчетете целия пост и да стигнете до тук! Надявам се да съм била полезна! До скоро :)