(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 15 януари 2017 г.

NIVEA Care Интензивно подхранващ крем за лице




Здравейте! В тези студени дни използвам ежедневно едно кремче, което искам да споделя с вас.


Преди месец случайно ми попадна мостра на  новия интензивно подхранващ крем на NIVEA. Допадна ми доста и го купих.


От NIVEA обещават подхранване, хидратация и бързо попиване на крема в кожата. Мога да заявя, че този крем изпълнява всичко, което обещава. След нанасяне оставя филм върху кожата. Тя става  мека и се усеща комфортно. Наистина попива много бързо и матово, за разлика от повечето кремове за суха кожа, които са тежки и мазни. Определено ме изненада, за това и правя отделно ревю за него. Ароматът е типичният за марката. 
Филмът защитава кожата от студа и вятъра, поне аз така го усещам. Гримът върху него се нанася лесно, защото няма сухи и дехидратирани участъци. Като се има предвид колко съм претенциозна на кремове за лице, този наистина ме изненада много приятно. 
Продължавам да си го използвам с удоволствие. 👌😍