(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

сряда, 18 януари 2017 г.

Miss Sporty Bronzer & Blusher






Здравейте!  
Купуваи ли сте нещо, за което после сте се чудили какво сте си мислили, докато сте го купували? Сигурна съм, че да! 


Такава беше покупката ми на ружът и бронзанта на  Miss Sporty. Ружът е в цвят 004 Glowing mauve - розов със сребърни частици, а бронзанта 002 Sunny brunette - кафяв със златни частици.  Това в никакъв случай, не означава че продукта е лош, напротив, но избрах цветове, които въобще не ми пасват. Хубавото е, че марката има  голям избор от цветове. Харесва ми покривноста, пигментацията и издържливостта на продуктите. В бронзанта има доста бляскави частици и сам по себе си е доста сияен. Отразява светлината. На мен това не ми пречи, нямам нищо против бронзанти с блясък. Просто сгреших с цвета,  взех доста тъмен за моята кожа. Стои хубаво върху кожата, но когато съм с тен. А за розовия руж просто не знам какво да кажа. Наистина не знам какво съм си мислила. Пигментацията му е страшно силна и трябва да се работи с много лека ръка. Не е за хора със светла кожа. Също доста блестящ. Продуктите са чудесни и толкова съжалавям, че не уцелих цветовете. За това избирайте разумно