(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

четвъртък, 19 януари 2017 г.

Essence Lipgloss & Lipstick


Здравейте! 

С този пост започвам една серия от ревюта на червила, глосове и всякакви други продукти за устни. Първоначално мислех да говоря за всичките си продукти за устни в една публикация, но прецених, че за да ви покажа повече снимки и за да споделя повече информация ще разделя постовете.

Днес ще ви говоря за два любими мои продукта на Essence. Едва ли има някой, който да не е изпробвал продуктите им за устни, но все пак ще споделя и своето мнение. По-любимият от двата ми е течното червило Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss в цвят 03 Girl of today. Въпреки, че се води lipgloss за мен това е течно червило. Цветът е наситен, завършекът напълно матов. Апликаторът е голям и се огъва, което много ми харесва. Ухае на захар, ванилия....такъв тип ухание...на нещо много сладко за хапване. Усещането при носене е много комфортно. Цветът изсъхва равномерно и равномерно изчезва след няколко часа. Не се събира по гънките, което си е голям плюс. Цветът е силен и плътен. Единственото, което ми се искаше е опаковката да е малко по-красива...Като заключение - влюбена съм в това течно червило и искам да опитам всичките цветове, които за съжаление не са много.




Единственото червило, което имам от дълготрайната им серия е №26 - розово-кафяв nude. Цветът е прекрасен - нито твърде светъл , нито твърде тъмен. Не мога да кажа, че ухае на нещо специалнo, типичен аромат на червило. Изсушава леко устните, за това е добре да се слага балсам преди да се нанесе червилото. Дълготрайно е, каквато е и целта му. 




Напишете ми в коментарите кои са вашите любими червила на Essence :)
До скоро :) :) :)