(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 17 май 2015 г.

Nail Polish Collection

Отдавна исках да направя една обобщена тема за лаковете за нокти. Ще започна с това, че почти винаги съм с лак, но не си правя декорации или рисунки, просто защото не мога. Не изпълнявам последователността - база, лак, топ лак. Рядко слагам заздравител, много по-често топ лак. Започвам  от ляво на дясно.
За трите "дълготрайни" лака на Oriflame имам ревю тук . Хубави са, но не и трайни.
Следват страхотните лакове на Golden Rose. Подробно за тях тук . Много ми харесват и ще продължавам да си ги купувам. Особено за лятото линията предлага много красиви, свежи и разнообразни цветове.




 Топ лакът на Maybelline от серията Colorama е интересен и блестящ, но тъй като базовият му цвят е черен, не стои добре, когато се сложи върху ярък, светъл цвят. 









Зеленият на Farmasi е любим  цвят, но заради работата си не мога за го използвам често. Много ми харесва, свеж е и е плътен. 









Тези малки лакове на Selene са в много приятни цветове, но рядко ги нося защото не са плътни и наситени.
Лаковете на Gabrini са новата ми страст. Брукатени, блестящи. Не са дълготрайни, но пък са много красиви. Въпреки, че цветовете изглеждат ярки, ако се нанесе само един пласт ефектът е много нежен. При два пласта цветът е точно като на шишенцето. Gabrini  имат много интересна линия неонови цветове, но не съм ги пробвала до сега. 


Тези лакове на Golden Rose са много различни един от друг. Пръв на горната снимка е матиращият топ лак. Страхотен е, превръща всеки лак в матов. Следва топ лак с червен брокат. Не става за нищо, как ли не се опитвах да го използвам, но не става. Не ми харесва. Следващите няколко ми харесват, особено 3D Glaze топ лакът. Него го използвам постоянно. Съдържа в себе си сини бляскави частички, които придават страхотен блясък на всеки цвят. Препоръчвам го.





Ако не сте пробвали лаковете от тази серия на Golden Rose, направете го! Уникални са. Нещо между пясъчен и брукатен. Много интересна текстура. Цветовете са специфични. Изсъхва бързо и е донякъде дълготраен. 
 По едно време купувах доста лакове на Perfect. Оказа се, че харесвам само пясъчните им, другите падат много бързо.




Това е цялата ми колекция. Надявам се да ви е било интересно. Вие слагате ли си декорации, лепенки, ваденки, камъни и т.н.?