(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

петък, 8 май 2015 г.

MY FAVOURITE MAKEUP PRODUCTS

До сега не съм правила отделна тема за любимите ми продукти. Първо мислех да покажа всичките си любими продукти, но след като видях, че са доста реших да се огранича само с декоративната козметика за сега. Ще слагам и линкове към подробните ревюта на продуктите.
Започвам със сенките за очи, защото това е любимият ми грим продукт. Сенките на Манхатън ме изненадаха. Оказаха се доста добри. Сухи са и благодарение на това издържат цял ден и без база. Това са трите палитри на Манхатън, които използвам най-много. Суочове и пълно ревю на всички палитри на Манхатън, които имам вижте тук .


Палитрата, в която съм влюбена от както я имам е Makeup Revolution FLAWLESS. Всички 32 цвята са разкошни. Повече за нея и суочове тук
                            
Sleek I-Divine Oh so special  - Малко ме разочарова, но е тук заради разкошния кафяв цвят на първия ред. Бежовият матов цвят  на втория ред също е много добър - прикрива капилярите по  клепачите и изравнява тена 
много добре.  Суочове тук

При Sleek I-Divine Sunset положението е по-различно. Всички цветове са  силно пигментирани и се разнасят прекрасно. Самите нюанси са доста специфични и интересни. Суочове тук .
Най-изстрадалата ми палитра, която продължавам да използвам е MUA Undress me too. Качеството на сенките е страхотно, само опаковката е доста евтина и се разпадна, но това не ме спира. В нито една от другите ми палитри няма толкова хубави хайлайтъри. Ако цъкнете на суочовете, ще видите колко уникални са цветовете. Суочове тук .

Преминаваме към лицето. Тази палитра с ружове, хайлайтъри и бронзанти отново е от Makeup Revolution в  Golden Sugar. Любимият ми руж, който е по-скоро като хайлайтър е този, от който липсва 1/3. Случи му се нещастие... Но като гледам количеството на продукта едва ли скоро ще се изразходи. Повече за палитрата и суочове тук .

 Страхотни блестящи ружове от Maybelline, серията Colorama. Прасковеният е номер 101 - със златисти блестящи частички. Розовият е номер 201 със сребърен блясък. На пръв поглед изглеждат доста обикновенно и нищо интерсно, но когато се нанесът блясакът е невероятен. Също са и добре пигментирани. Суочове тук

Едва ли някой не е вrждал кремообразните хайлайтъри на Essence.  Страхотен продукт. Използвам ги доста често. Повече за тях тук 








Бронзиращата пудра на Max Factor в нюанс 02 е перфектният бронзант за мен. Цветът е естествен и доста тъмен, което я прави подходяща за летните месеци. Суоч тук

Бронзантът ми за зимните месеци или за по-ежедневен грим е този светъл цвят от дуо ружовете на Flormar от Pretty серията №115. Има лек блясък и стои много естествено. Подходящ за момичета със светла кожа като мен. Прасковеният руж не го използвам много често. Суочове тук .












Пудрата на Catrice от серията Multi Color в цвят 010 е любим продукт не толкова заради цвета си, колкото заради невероятната текстура - супер нежна, не е прашна, не изсушава. Перфектната пудра за моятd ужасно суха кожа. Други пудри не използвам. Цвета обаче е доста неподходящ за цялото лице. От жълтата част слагам за да фиксирам коректора под очите, а останалото нанасям като руж. Лицето е като порцеланово, но в хубавия смисъл. Просто е загладено и равномерно. Нямам търпение да изпробвам и други пудри на Catrice. 

Опаковката е  евтина и също се разпадна.

Този коректор на Oriflame купих преди повече от година. По едно време бях спряла да го използвам, но наскоро го преоткрих и от тогава ми е най-добрия приятел. Консистенцията е гъста, покритието е от средно до пълно. И трите цвята си вършат работата много добре. Нанасям го с пръсти, с четка ми е трудно. 










Мусът на Essence е към края си. Използвам го, когато нямам време или не ми се нанася фон дьо тен. Завършекът е като след пудра. Не изсушава сухата кожа, а в същото време стои матов. Нанася се много лесно и бързо. Писала съм ревю за него тук .


При толоква много гланцове и червила, които имам чак ми е жал че любимите са ми само 5. Ще се опитам да ги обобщя. И четирите гланца са меки, нелепкави. Двата  на Bell  и този на Manhattan са с наситени цветове, а Golden Rose Color Sensation е прозрачен с много бляскави частички. Единственото червило, което попада в любимите ми е Classic Super Shine Diamonds в страхотен оранжев цвят. Финишът е малко като на гланц, а блясъкът наистена е "супер".


 Двата ми любими продукта за очи са спиралата на Manhattan - Great Lash и силиконовият молив на Impala номер 18 в тъмно син цвят. Попринцип не съм много претенциозна относно спиралите. Харесват ми стига да не слепват миглите и да не се размазват. Не е продукт, на който обръщам особено внимание. Но специално тази ми хареса страшно много. Миглите са естествени, подчертани и разделени. Не е подходяща за тези, които се стремят към обем. От серията силиконови моливи на Impala имам 4 цвята, но този страхотен наситен син цвят ми е любим. Моливите са много меки, нанасят се супер лесно, имат накрайник за опушен вид, водоусточиви са и предлагат  разнообразие от цветове. Направо като се слушам ми се прииска да отида да си купя още няколко... Единственият недостатък е, че при остренето се нарушават, защото графитът е много мек. 



Кои са вашите любими продукти, които използвате ежедневно?