(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 19 април 2015 г.

Rimmel Sunshimmer Water Resistant Instant Tan & Instant Tan Eraser + SWATCHES


Доста неща изчетох за бронзантите на Rimmel. Всички коментари и отзиви бяхя положителни и реших и аз да пробвам. Избрах си бронзанта с бляскави частици за светло покритие. 
Според описаниято бронзантът е дълготраен, нанася се лесно, водоустойчив е, като след 24 часа вече не е и лесно може да се измие с вода. Няма слънцезащитен фактор.
Ароматът е силен. На мен лично ми мирише на сапун и много ми харесва. Относно издържливостта имам малко възражения. Когато се нанесе, тенът изглежда естествен и дори частичките стоят много нежно. На лицето също изглежда добре. Но установих, че доста лесно се мие с вода, много преди да са изтекли 24 часа. Ако случайно ми пръсне вода, на мястото остава ивица, което си е малко притеснително. Много ми харесва, но не мога да му се доверя за цял ден, или да отида така на работа. Иначе не остава по дрехите и не мърда, ако кожата е суха. Мисля да го използвам само преди разходка в сухо време :D . А частичките са разкошни. Аз съм човек, който мноого обича лъскавото! Чудесен бронзант, но се отмива много лесно. Ще опитам и другите от серията, защото наистина ми харесва резултатът.


Когато четох отзивите, никой не показваше измиващият гел, но аз реших за всеки случай да си го поръчам. Гелът е предназначен за отстраняване на бронзанта. Използвала съм го само веднъж. Прави лека пяна и отстранява всичко с лекота, без търкане. Не ми се е налагало да го използвам повече, защото както споменах бронзантът се мие и само с вода.




 Леко нанасяне












 Завършен вид














Следа, след нанасяне на почистващия гел (или вода).