(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

събота, 25 април 2015 г.

Kallos Hair Care

Преди  два месеца си поръчах от parfimo.bg няколко продукта за коса на марката Kallos. Никога не съм я използвала преди. Имат много голямо разнообразие в грижата за косата, а цените са ниски. Марката е румънска е и на пазара от 1978г. Продуктите им се предлагат в цяла Европа.


Най-силно бях ентусиазирана за банановия шампоан. Той съдържа витамини А, В1, В2, В3, В5, В6, С, Е, маслиново масло и екстрак от банан. За хидратация и енергизиране на косата.  За съжаление на мен действието не ми се стори така хидратиращо. Ако не използвам балсам просто не мога да разреша косата. Много хубаво почиства, но прави косата твърда и я заплита под душа. Ароматът е страхотен. Мирише точно на банан, не на ароматизатор, не на нещо изкуствено, а точно на банан. Консистенцията е гъста. Не е подходящ за ежедневен шампоан. Ползвам го от както го купих. Не ми е изсушил косата, но винаги слагам балсам или маска.



















Чак след като пристигна този балсам, разбрах, че е без отмиване. Консистенцията му не е като на крем за коса, а като на балсам с отмиване. Престраших се и си сложих няколко пъти на измита, влажна коса.Ухае хубаво, улеснява разреiването, прави косата  по-мека. Но не виждам кой знае какво уникално действие. Съдържа кератин, колаген, хилуронова киселина, пантенол, маслиново и кокосово масло. 






Следващият продукт е маска за коса с копринен протеин за блясък. Маслиновото олио и коприненият протеин правят косата мека и лъскава. Харесва ми. Използвам я редовно.



Последният ми продукт от марката е още една маска - с Кератин. Кератинът и млечният протеин заздравят и попълват структурата на косъма. И двете маски се нанасят за 5 минути, след което се измиват.










Като обощение ще  кажа, че съм доволна от маските и не толкова от шампоана. Балсамът го използвам и ми харесва, но не е нещо без което да не мога да живея и не бих го купила отново. Линк към асортимента на Kallos в parfimo.bg  - Kallos . Продуктите се предлагат и в други сайтове, но на двойна цена, която мисля че не си заслужава.


Вие позвали ли сте някой от тези продукти. Бихте ли ги пробвали, ако не сте. Аз смятам скоро да изпробвам още маски за коса от марката.