(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 26 април 2015 г.

Himalaya Intensive Moisturazing Cream / Himalaya Natural Glow Fairness Cream





Нямам много продукти на Хималая, но тези две кремчета съм ги преполовила и реших, че е време да им направя ревю. 

Ще започна с интензивно хидратиращия или поне така е обявено на опаковката. Активните съставки са грозде, бадемово масло и пшенични кълнове. Последните две са известни с хидратиращите си свойства. Пшеничните кълнове са източник на Витамин Е. Гроздето защитава кожата от вредните радикали. Според описанието кремът е подходящ за суха кожа, като хидратира дори най-сухите участъци и предпазва от влиянието на околната среда. Кремът хидратира, но е доста тежък. Факт е, че цял ден докато съм на вън не чувствам кожата си суха, но пък ми се струва, че ми запушва порите. Кремът не е много подходящ за лятото, освен ако не се използва като нощна грижа. Оставам с малко смесени чувства към него. Не ми харесва толкова, че да го купая пак, но и не ме е отблъснал до такава степен, че да не опитам друг крем на Хималая. Цена за 50 мл. 2.60 лв.



Следващият крем на Хималая, на който възлагах големи надежди и в голяма степен ги оправда е избелващият крем. Никога не съм използвала избелваща козметика, но след гадната зима лицето ми е на петна от пъпки и червенини и когато видях този крем реших, че е време да опитам нещо подобно. Първоначално ме впечатли съставът. Създаден по натурална формула на аюрведичен принцип. Основните съставки са Персийска роза-подсилва естествени цвят на лицето; Мандарина - изчиства сенките; Орех - подхранва; Алое вера - хидратира. Препоръчва се за употреба при неравномерен тен и хиперпигментация. Подходящ е за всеки тип кожа.

Хубавото на този крем е, че действа мигновенно. Нанасям го и кожата ми е видимо по-красива, загладена, нямам червени петна. Текстурата е много странна - гъста и някак си като крем за бръснене (само за това сравнение се сетих). Кожата се сгяга и изглежда много по-добре. Попива веднага, но оставя филм, който не е мазен и не запушва порите, а ги кара да не се забелязват.  Единственият недостатък за мен е, че върху този крем не мога да нанеса фон дьо тен, ББ крем, СС крем и т.н. Когато се опитвам да сложа грим, филмът започва да се "бели" и става мазало. Но не е болка за умиране, защото и без друго когато го нанеса, кожата ми изглежда по-добре и не е задължително да я прикривам с грим. Цена за 100 мл. 4.40лв.