(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 15 февруари 2015 г.

Makeup Revolution Eye Shadow Palette Flawless + SWATCHES



Купих тази палитра на английската марка Makeup Revolution с 32 цвята преди около месец. От тогава я използвам почти всеки ден. Исках първо да добия впечатления, преди да й направя ревю. Всеки един от цветовете може да се носи в ежедневието. Точно това е идеята на палитрата - натурален и естествен грим. Аз използвам предимно лявата част на палитрата, която е с по-светли тонове. И светлите и тъмните цветове са с много добро качество, силна пигментация и издържат цял ден на клепача. Има разнообразие от матови, перлени, брокатени сенки и няколко различни цвята, подходящи за хайлайт. 

Консистенцията на сенките много ми харесва и наподобява тази на друга моя любима палитра MUA Undress me too . Те 
са прахообразни, но не прекалено. Разнасят се равномерно и много лесно се преливат. Предпочитам такава формула на сенките пред тези, които са с по-мека кремообразна структура, тъй като те понякога се наслояват неравномерно на клепача и не ми издържат целия ден.

Много съм доволна от тази покупка. Препоръчвам палитрата горещо. Аз я поръчах от parfimo.bg, но съм я срещала в доста други бг сайтове за козметика. Цената варира между 25 и 30лв.