(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 18 декември 2016 г.

Makeup Revolution Golden Sugar 2 & Pink Fizz


Днес ще говоря за две палитри от Makeup Revolution, с които нямах търпение да се сдобия.

Розовата палитра е от серията I heart makeup - Pink Fizz. Опаковката е здрава и супер сладка :) . Съдържа 16 бр. сенки - 13 бляскави и 3 матови. Ароматизирани са и аромата се усеща, но не ми допада. Не мога да определя даже на какво ухае. На пръв поглед сенките са страхотни, на слуочовете се вижда колко са бляскави. Издържат цял ден на клепача. Едни от най-издържливите сенки, които съм използвала. С доста смесени чувства съм спрямо тази палитра. Цветовете са чудесни, но някак си не седят добре на окото. По-светлите вобще не се забелязват. Трудно се смесват и преливат. Палитрата в България струва 25-30 лв. За тази цена определeно препоръчвам палитрите на Sleek. Тази просто не покрива цената си. Като текстура ми напомня палитрите на Essence.




Черната палитра е Makeup Revolution Ultra Blush Palette в Golden Sugar 2 - Rose Gold. Опаковката не е здрава, надписа се изтри почти веднага. Но това не е проблем. Въпреки, че палитрата се води с ружове, всъщност съдържа хайлайтъри и бронзъри. Само два цвята използвам като руж. Иначе качеството е страхото, цветевоте са страхотни, издържливи, толкова бляскави. Това не ме изненада, защото вече имам Makeup Revolution - Ultra Blush and Contour Palette in Golden Sugar  т.е първоизточника :) В момента вече съм стигнала дъното на някои от цветовете. Абсолютен фаворит. Golden Sugar 2 не ми е толкова любима, но пак си я използвам с удоволствие. 


Makeup Revolution Eye Shadow Palette Flawless  - Това е палитра, която определено си заслужава. За това имах и големи очаквания от Pink Fizz, които не се оправдаха.

Тук ще намерите ревюта на Sleek I DIVINE - SUNSET  и Sleek I-DIVINE - OH SO SPECIAL