(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 26 април 2015 г.

Natural Cocoa Butter


След толкава химия и какви ли не козметични продукти дойде време и за един натурален "разкрасител" - какаовото масло. Купувала съм си два пъти, като го ползвам общо от около година, не ежедневно, но често.
Вместо да купувам кремове с какаово масло, реших да опитам натуралното такова. Ароматът е уникален - всички знаем как мирише какаото. Това е 100% чист натурален продукт. Може и да се яде. Твърдо е, като при допир с кожата веднага се разтопява. Аз не го съхранявам в хладилник и както виждате от снимката е в чудесна форма. Може да се съхранява до 4-5 години без да се развали, благодарение на антиоксидантите, които съдържа в себе си. Овлажнява и подхранва кожата. Може да се използва и по време на бременност. 
На мен ми стига за дълго време, защото рядко мажа цялото си тяло, тъй като  маслото е доста мазно и не попива  лесно. Използвам го за тяло, за лице, като балсам за устни. Най-любимото ми приложение е лятото на плажа. Маслото кара кожата да почернее бързо и много дами го използват именно заради тези негови свойства. Дори  когато си го купувах в аптеката, фармацевтката ме попита дали ще го използвам за добиване на тен. Страхотно е цял ден на плажа да се мажеш с какаово масло, което ухае невероятно, а вечерта кожата ти да е мека и със секси загар. За мен това си е СПА удоволствие :) . Няма висок слънцезащитен фактор, за това задължително трябва да се съчетае с друг продукт със слънцезащитни свойства. 
Различни фирми предлагат какаово масло. Моето го купувам от аптеката и е на Химакс Фарма. Продава се в черна найлонова торбичка. Цената за 100 гр. е между 8лв. и 9лв. Всяка фирма предлага различен грамаж и цена.
Споделете дали сте използвали какаово масло. Кое друго натурално масло бихте препоръчали?